Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

on
και βλεπετε τη δομή και την ταξινόμηση,στα προιόντα και στις θέσεις αυτών

Θα υποθέσετε ,πιθανότατα,οτι πρόκειται για εργονομία χώρου,δηλαδή τοποθετούνται κατ'αυτόν τον τρόπο,ώστε να είναι εύκαιρα στο πελάτη αλλά και να προσαρμόζονται,στον υπάρχοντα χώρο.

Όμως πίσω απο αυτήν τη ταξινόμηση,υπάρχει το "κεφαλαιοκρατικό σκεπτικό".

Ολα είναι τοποθετημένα,κατα ενα τέτοιο τρόπο, ώστε να σας βοηθήσουν ή να σας "ωθήσουν" να αγοράσετε.

Εαν σας φαίνεται περίεργο, μπορείτε να δείτε μια όμορφη "εικονική αναφορά" απο το διαδυκτιακό :)  χώρο "bloomberg".Σύνδεσμος.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου