Όταν Πράττεις το “μοιραίο” σφάλμα της αυτοθεοποίησης,τότε μικραίνεις επικίνδυνα ως Άνθρωπος.
Επεξηγούμε,με εαυτόν παράδειγμα.Θεωρούμε τα κείμενα μας απο τα “καλλίτερα” στο Ελληνικό διαδίκτυο,με σφάλματα σύνταξης Λόγω “ταλάντευσης μεταξύ δυο τύπων τηε Ελληνικής Γλώσσης.Εαν αποφασίσουμε μια ημέρα να θεωρήσουμε εαυτόν πρώτον όλων,χωρίς γιατί,Απλώς επειδή “κατι”,τότε αρχίζουν τα περίεργα φαινόμενα συμπεριφοράς και αντιμετώπισης “τρίτων” πρός ημάς.Κάθε άτομο το οποίο θα εντοπίζουμε νεοεισερχόμενο στο διαδίκτυο,τότε θα το χαρακτηρίζουμε κατευθείαν και χωρίς δεύτερη σκέψη θα τον θεωρούμε εως και “περιττό”.Διότι εφόσον γράφουμε εμείς ,γιατί να γράψει αυτός.Εν συνεχεία,όταν κάποιος “λαμβάνει” “Αυθεντικές Δάφνες ” για την έκφρασή του σε κάποιο κείμενο,θα εκφραζόμαστε με μεγάλες δόσεις αρνητισμού διότι πιθανότατα “έκλεψε” την δεδομένη θέση μας,ενω ουδέποτε το έΠραξε και μπορεί να μη μας γνωρίζει καν.Βέβαια θα ήμαστε σίγουροι οτι μας γνωρίζει,διότι δε μπορεί να μας “κλέψει” ενα δεν μας ξέρει.Αυτή η εγκεφαλική συνωμοσιολογία συνεχίζεται,η φαντασία πλάθει ονειρικά σενάρια,και με λίγη δόση αρνητισμού παράγεται εφιάλτης.Ο εφιάλτης του πρώτου,ο οποίος δεν ήταν ουδέποτε πρώτος παρά μόνο σε μια φανταστική παρωδία σκέψης.
Πραγματικό παράδειγμα.Πόσοι απορούν και δίδουν μεταφυσικές ερμηνείες στις 500000 και πλέον ψήφους της “χρυσή αυγής “.Γιατί; Ίσως όταν έχεις αυτονομαστεί Αξιος Καίσαρας της Πολιτικής “σκηνής” της δημοσιογραφίας,της κοινωνικής ανάλυσης,της Ψυχολογίας,να απαιτείς οι άλλοι να υποκλίνονται,όμως ο Καίσαρας οφείλει να το αποδεικνύει κάθε ημέρα,οτι είναι αδιαμφισβήτητος και επικρατέστερος όλων.Μέθοδος απόδειξης,συνάφεια(μικρού χρονικού πλαισίου) Πράξεων και λόγων όταν αυτά τα δυο,αποκτούν αποστάσεις τότε οι “Καίσαρες” να αναμένουν στάσεις πλήθους.
Επεξήγηση δεν εννοούμε την Πολιτική και αυτή “σκηνή”.Είναι κοινωνικό φαινόμενο και εντοπίζεται πανταχώθεν.ΑνΆξιες πρωτειές με πανηλίθιους ακόλουθους.
Δεν θα γίνουμε ποτέ πρώτοι,δεν γίνεται.
-Ελληνισμός-
Το ρητορικό γιατί.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου