Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

on
πρός πώληση,έκανε το "γύρο του κόσμου" και κάποιοι την επισημαίνουν σε δημοσιεύσεις τους.

Όσους οικονομικούς δείκτες και εαν αναλύσουμε,η Πραγματικότητα είναι πιο Απλή και πιο περιεκτική σε δεδομένα.Εν ολίγοις,σε βασικά,προιόντα υπήρξαν οι εξής αυξήσεις (απο το 2011 εως το 2012):Zάχαρη αυξήθηκε κατά 15%,  αυγά κατα 6,8%, το βούτυρο κατά 3,2% και ο καφές κατα  5,9%.Αυτά τα δεδομένα αλλά και αρκετά ακόμα,"βάρυναν" το "καλάθι της νοικοκυράς" με αποτέλεσμα η ημερομηνία λήξεως να αποτελεί για το μέσο πολίτη,"ψιλά γράμματα".(Σύνδεσμος)

Να τονίσουμε οτι για κάποια προιόντα,η αναγραφόμενη ημερομηνία λήξεως,είναι "ημερομηνία ασφαλείας" αλλά με περιθώριο .Τι εννοούμε.Ακόμα και αν παρέλθει η ημερομηνία αυτή,το προιόν είναι κατάλληλο για κατανάλωση ,αλλά οι διεθνείς κανονισμοί υγείας τροφίμων επιβάλουν  αυτό το τρόπο αναγραφής ημερομηνιών λήξεως ως "δικλείδα" ασφαλείας .

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου